Metodika



Medžiaga atsisiuntimui
Atėjęs pavasaris žadina gamtos ilgesį, bet kol rekomenduojama likti namuose, siūlome gamtos pažinimo džiaugsmą atrasti virtualioje erdvėje. Dalijamės nuorodomis į portalus ir elektroninius leidinius, kur rasite daug naudingos, įdomios informacijos, žaidimų ir interaktyvių užduočių.

„Jaunieji gamtos reindžeriai“ – erdvė, kurioje jaunieji gamtos mylėtojai mokosi pažinti gamtą žaisdami žaidimus ir spręsdami linksmas užduotis: http://www.gamtosreindzeris.lt

„Meldinė nendrinukė“– mažasis vadovas vaikams apie ypač retą paukštelį ir jo išsaugojimą: https://issuu.com/bef-lithuania/docs/meldine_nendrinuke_pdf

„Pažink aplinką su gamtukais. Gyvoji gamta“ – tai atradimų ir stebėjimų gyvojoje gamtoje vadovas. O gamta labai arti, ji net kiekvieno iš mūsų namuose: https://gamtosknyga.lt/leidinys/pazink-aplinka-su-gamtukais-gyvoji-gamta/

„Pažink aplinką su gamtukais. Negyvoji gamta“ – tai negyvosios gamtos atradimų, stebėjimų ir veiklos joje vadovas. Nereikia toli ieškoti atradimų ir tyrimų. Jie prasideda tavo kieme: https://gamtosknyga.lt/leidinys/pazink-aplinka-su-gamtukais-negyvoji-gamta/

„Žalieji milžinai“ – ne tik jaunajai kartai, bet ir visiems, besidomintiems gamta, skirtas spalvingas, patraukliai iliustruotas leidinys: https://gamtosknyga.lt/leidinys/retos-medziu-rusys-lietuvos-miskuose-2/

„Upių augalai ir aplinka“ – šio pažintinio leidinio tikslas – supažindinti mokinius, mokytojus, visus, kas lankosi gamtoje, su upių aplinka, joje augančiais augalais, jų prisitaikymu augti vandenyje: http://www.gamtosreindzeris.lt/uploads/documents/files/RiverWaterPlantsasbioindicators-compressed.pdf

Apsaugok paukščius_SM.pdf

Ar pažįsti pavasarį pražystančius augalus_užduotis.pdf

Atvirų pamokų edukacinėse erdvėse pristatymas ir aptarimas.pdf

Baltai.pdf

Bestuburiai gyvūnai. Sliekai.pdf

bitininkyste.pdf

Botanikos sodo terasos-01.jpg

edukacinės aplinkos projektavimas.pdf

Gyvūnai Lietuvos gyvenviečių herbuose_SM.pdf

II.10.UOLIENOS.pdf

INICIATYVA.pdf

Inkilai.pdf

Inkilų gyventojai varnėnai-SM.pdf

Kitokie margučiai.pdf

LAPO FORMOS VEJOS PLYTELĖ Prakt d. aprašas.pdf

lobio ieskojimas.pdf

medziu ivairoves vertinimas.pdf

Melagiai gamtoje.pdf

paukščiai ir inkilai.pdf

Paukščiai ir kiaušiniai.pdf

Pažinkime pavasarį pražystančius augalus.pdf

Piesiu sukulentus ir darau kalendoriu.pdf

sliekas.pdf

stapsnis.pdf

SUMEDĖJUSIŲ AUGALŲ ZARASŲ PROFERINĖS MOKYKLOS EDUKACINĖSE ERDVĖSE DEKORATYVINIŲ SAVYBIŲ ĮVERTINIMAS.pdf

Sveika mokykla.pdf

vabzdziai.pdf

Integruota pamoka - dailė ir informacinės technologijos (1)

Klasė, dalykas

9 klasė, 18Di1 grupė. Integruota pamoka - dailė ir informacinės technologijos

Mokytojas

Danutė Gražienė, Vytautas Bernotas, Andrius Radionovas

Pamokos tema

Mokyklos gėlyne žydinčių augalų nuotraukų koliažas „Žydi mokyklos gėlynai“

Pamokos uždavinys (-iai)

Mokiniai, naudodamiesi gyvenimiška patirtimi, įgytomis teorinėmis žiniomis, atliks užduotis, kurių metu sukurs nuotraukų koliažą.

  Priemonės

Fotografavimo priemonės, kompiuteris.

MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA

Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas

  1. Pasiūloma susipažinti su koliažų rūšimis ir pavyzdžiais.
  2. Susipažįstame su 4 aukšto koridoriuje vykstančia jaunųjų ūkininkų būrelio narių  floristinio koliažo mokinių darbų paroda.
  3. Peržiūrimi mokytojų V. Bernoto, D. Gražienės, A. Radionovo, sudarytų koliažų pavyzdžiai.
  4. Susiplanuojame nuotraukų koliažo temą, tikslą, spalvinį sprendimą.
  5. Mokyklos edukacinėse erdvėse atliekamas fotografavimas.
  6. Naudojantis IT programėlėmis sukomponuojami nuotraukų koliažai.

Mokymo ir mokymosi veikla

  1. Sukomponuotas koliažas įvertinamas ir geriausi išleidžiami spalviniame variante. Jie bus eksponuojami mokinių darbų stende.
  2. Aptariami darbo rezultatai.
  3. Išreiškiami emociniai darbų įvertinimai.

Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija

  1. Mokiniai įvertina savo  darbą.

Mes labai gerai atlikome užduotį, nes...
Mes gerai atlikome užduotį, bet galėjome....
Mes neblogai atlikome užduotį, bet....

 

Kūrinio nuotaika priklauso nuo pasirinktos temos, kompozicijos, spalvų, pasirinktos technikos

ir svarbiausia nuo žmogaus vidinės būsenos. Kiekvienas meno kūrinys atspindi žmogaus vidinę būseną.

Integruota pamoka - dailė ir informacinės technologijos (2)

Klasė, dalykas

9 klasė, 18Di1 grupė. Integruota pamoka- dailė ir  informacinės technologijos

Mokytojas

Danutė Gražienė, Vytautas Bernotas, Andrius Radionovas

Pamokos tema

Mokyklos mokomajame sode, darže užaugintų vaisių, daržovių derliaus nuotraukų koliažas „Gražu, skanu, sveika“

Pamokos uždavinys (-iai)

Mokiniai, naudodamiesi gyvenimiška patirtimi, įgytomis teorinėmis žiniomis, atliks užduotis, kurių metu sukurs nuotraukų koliažą.

  Priemonės

Fotografavimo priemonės, kompiuteris.

MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA

Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas

  1. Pasiūloma susipažinti su koliažų rūšimis ir pavyzdžiais.
  2. Susipažįstame su mokyklos gėlyne žydinčių augalų nuotraukų koliažais „Pumpuras“, „Žiedas“, „Pavasaris“ (floristinio koliažo mokinių darbų paroda).
  3. Peržiūrimi mokytojų V. Bernoto, D. Gražienės, A. Radionovo, sudarytų koliažų pavyzdžiai.
  4. Susipažįstame su mokyklos mokomajame sode, darže užaugintais vaisiais, daržovėmis.
  5. Susiplanuojame nuotraukų koliažo temą, tikslą, spalvinį sprendimą.
  6. Mokyklos edukacinėse erdvėse atliekamas fotografavimas.
  7. Naudojantis IT programėlėmis sukomponuojami nuotraukų koliažai.

Mokymo ir mokymosi veikla

  1. Sukomponuotas koliažas įvertinamas ir geriausi išleidžiami spalviniame variante. Jie bus eksponuojami mokinių darbų stende.
  2. Aptariami darbo rezultatai.
  3. Išreiškiami emociniai darbų įvertinimai.

Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija

  1. Mokiniai įvertina savo  darbą.

Mes labai gerai atlikome užduotį, nes...
Mes gerai atlikome užduotį, bet galėjome....
Mes neblogai atlikome užduotį, bet....

 

Kūrinio nuotaika priklauso nuo pasirinktos temos, kompozicijos, spalvų, pasirinktos technikos

ir svarbiausia nuo žmogaus vidinės būsenos. Kiekvienas meno kūrinys atspindi žmogaus vidinę būseną.