Metodika
- Titulinis
- Veikla
- Edukacinės erdvės
- Metodika
„Jaunieji gamtos reindžeriai“ – erdvė, kurioje jaunieji gamtos mylėtojai mokosi pažinti gamtą žaisdami žaidimus ir spręsdami linksmas užduotis: http://www.gamtosreindzeris.lt
„Meldinė nendrinukė“– mažasis vadovas vaikams apie ypač retą paukštelį ir jo išsaugojimą: https://issuu.com/bef-lithuania/docs/meldine_nendrinuke_pdf
„Pažink aplinką su gamtukais. Gyvoji gamta“ – tai atradimų ir stebėjimų gyvojoje gamtoje vadovas. O gamta labai arti, ji net kiekvieno iš mūsų namuose: https://gamtosknyga.lt/leidinys/pazink-aplinka-su-gamtukais-gyvoji-gamta/
„Pažink aplinką su gamtukais. Negyvoji gamta“ – tai negyvosios gamtos atradimų, stebėjimų ir veiklos joje vadovas. Nereikia toli ieškoti atradimų ir tyrimų. Jie prasideda tavo kieme: https://gamtosknyga.lt/leidinys/pazink-aplinka-su-gamtukais-negyvoji-gamta/
„Žalieji milžinai“ – ne tik jaunajai kartai, bet ir visiems, besidomintiems gamta, skirtas spalvingas, patraukliai iliustruotas leidinys: https://gamtosknyga.lt/leidinys/retos-medziu-rusys-lietuvos-miskuose-2/
„Upių augalai ir aplinka“ – šio pažintinio leidinio tikslas – supažindinti mokinius, mokytojus, visus, kas lankosi gamtoje, su upių aplinka, joje augančiais augalais, jų prisitaikymu augti vandenyje: http://www.gamtosreindzeris.lt/uploads/documents/files/RiverWaterPlantsasbioindicators-compressed.pdf
Ar pažįsti pavasarį pražystančius augalus_užduotis.pdf
Atvirų pamokų edukacinėse erdvėse pristatymas ir aptarimas.pdf
Bestuburiai gyvūnai. Sliekai.pdf
edukacinės aplinkos projektavimas.pdf
Gyvūnai Lietuvos gyvenviečių herbuose_SM.pdf
Inkilų gyventojai varnėnai-SM.pdf
LAPO FORMOS VEJOS PLYTELĖ Prakt d. aprašas.pdf
medziu ivairoves vertinimas.pdf
Pažinkime pavasarį pražystančius augalus.pdf
Klasė, dalykas |
9 klasė, 18Di1 grupė. Integruota pamoka - dailė ir informacinės technologijos |
Mokytojas |
Danutė Gražienė, Vytautas Bernotas, Andrius Radionovas |
Pamokos tema |
Mokyklos gėlyne žydinčių augalų nuotraukų koliažas „Žydi mokyklos gėlynai“ |
Pamokos uždavinys (-iai) |
Mokiniai, naudodamiesi gyvenimiška patirtimi, įgytomis teorinėmis žiniomis, atliks užduotis, kurių metu sukurs nuotraukų koliažą. |
Priemonės |
Fotografavimo priemonės, kompiuteris. |
MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA |
|
Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas |
|
|
|
Mokymo ir mokymosi veikla |
|
|
|
Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija |
|
Mes labai gerai atlikome užduotį, nes... |
Kūrinio nuotaika priklauso nuo pasirinktos temos, kompozicijos, spalvų, pasirinktos technikos
ir svarbiausia nuo žmogaus vidinės būsenos. Kiekvienas meno kūrinys atspindi žmogaus vidinę būseną.
Klasė, dalykas |
9 klasė, 18Di1 grupė. Integruota pamoka- dailė ir informacinės technologijos |
Mokytojas |
Danutė Gražienė, Vytautas Bernotas, Andrius Radionovas |
Pamokos tema |
Mokyklos mokomajame sode, darže užaugintų vaisių, daržovių derliaus nuotraukų koliažas „Gražu, skanu, sveika“ |
Pamokos uždavinys (-iai) |
Mokiniai, naudodamiesi gyvenimiška patirtimi, įgytomis teorinėmis žiniomis, atliks užduotis, kurių metu sukurs nuotraukų koliažą. |
Priemonės |
Fotografavimo priemonės, kompiuteris. |
MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA |
|
Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas |
|
|
|
Mokymo ir mokymosi veikla |
|
|
|
Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija |
|
Mes labai gerai atlikome užduotį, nes... |
Kūrinio nuotaika priklauso nuo pasirinktos temos, kompozicijos, spalvų, pasirinktos technikos
ir svarbiausia nuo žmogaus vidinės būsenos. Kiekvienas meno kūrinys atspindi žmogaus vidinę būseną.
Mokykloje susibūrė šauni komanda dalyvauti projekte "Žalioji odisėja", kurio tikslas – ugdyti 8-11 klasių moksleivių ekologinį sąmoningumą, gilinti moksleivių žinias apie aplinkosaugos problemas, skatinti ne tik domėtis jų sprendimo būdais, tačiau ir siūlyti juos, formuoti palankias aplinkai vertybių nuostatas, ypatingą reikšmę teikiant žiedinės ekonomikos, darnaus vystymosi principams, atsakingam vartojimui, teisingam atliekų tvarkymui, akcentuojant perdirbimo svarbą. Didžiuojamės kaip sėkmingai šiandien komanda per nuotolinę konferenciją pristatė atliktą praktinę užduotį, kurios tikslas – identifikuoti mokyklos bendruomenėje egzistuojančią aplinkosauginę problemą ir parengti ją išsprendžiantį projektinį pasiūlymą.
Mūsų mokyklos komandos pristatymą galite peržiūrėti čia