Naujienos
INTEGRUOTA PAMOKA
2024 03 13
Kovo 12 d. virėjo specialybės mokiniams (22VRs2 ir 23 VRs3) vykusi integruota pamoka buvo išskirtinė ir prasminga patirtis. Ši pamoka buvo skirta sujungti dvi svarbias mokymo sritis - virėjo praktiką ir verslumo veiklų ugdymą. Jos tema buvo kuriama siekiant pažinti „Salotų šefų“ pasaulį, sužinoti apie maisto kūrimo magiją ir iššūkius, su kuriais susiduria verslininkai šioje srityje.
Mokiniai ne tik dalijosi savo virimo meistriškumu, ruošdami ir pristatydami visiems gerai žinomas "Cezario salotas", bet ir tyrinėjo verslo aspektus. Per pamoką jie apskaičiavo kiekvienos porcijos kainą, mokinosi sukurti finansines apskaitos korteles ir tinkamai serviruoti patiekalą.
Išskirtinai svarbu pažymėti, jog pamokos metu intensyviai buvo taikomos modernios skaitmeninės mokymosi priemonės. Dauguma praktinių užduočių buvo pateiktos naudojant populiarius QR kodus, o mokytojų pasirinkta interaktyvi mokymo(si) turinio kūrimo platforma "Nearpod" skatino mokinius aktyviai dalyvauti pamokoje ir sustiprino teorines žinias. Mokytojos pastebėjo, kad šios priemonės puikiai tinka integruoti į mokymo procesą mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Taigi, pamoka aiškiai atskleidžia, kaip technologijos išsiskiria kaip unikalus įrankis, kuris skatina gilesnį mokinių įsitraukimą į pamokos veiklas ir teminį integravimą, siekiant geresnio pamokos temos įsisavinimo.
Ačiū Zarasų profesinės mokyklos mokinių virėjų komandai, profesijos mokytojoms Valerijai Grudkinai ir Agnei Beresnevičienei????